fredag, november 20, 2009

With a little help from my friends

Jo, nu är det ju så att jag har full koll. Ser er allihopa, ni som smyger omkring som tysta möss här inne. Dags att höja era röster.

En kompis till mig ska nämligen ta båten till Suomi i helgen & behöver tips om partyhak. Någon som bor i eller nyligen har varit i Helsinki & har härliga tips på röjiga ställen?

Mr Burberry, finlandssvensk - man - rätt läcker & utomordentlig humorist (iaf på TV) har tipsat om ett ställe som heter A21 men definierar det som en drinkbar. Vart går man om man vill svänga sina lurviga då?


Kommunikation är A & O

3 kommentarer:

Flinckan sa...

Jag har aldrig varit i Finland men jag vill ändå kommentera något. Folk är så himla tråkiga som bara läser men inte skriver ngt :( Man vill ju känna sig poppis för 17 gubbar! (varför de är 17 vet jag inte, men det är de)

Rebecca sa...

Äsch det där med poppis är inte så viktigt.
Mest deprimerande att folk är så slutna bara. Typiskt svenskt. Inget att bry sig om.

Nu blir det RAJRAJ!

Vanja sa...

Den däringa trappan som alla sitter i kanske kan vara nåt? Alltså inte på båten utan den där jättetrappan utanför domkyrkan. Där lär det vara drag har jag hört...