onsdag, november 11, 2009

Roligt med brev - litet roar småbarn

Häromdagen kom vi in på att vi lever i en väldigt digital värld. Sms, fax, e-mail osv. Numera är det väldigt sällan man får något annat än räkningar i brevlådan. (i alla fall för min del) Så döm till min förvåning när jag kikade in i postfacket när jag kom hem idag.

Där låg ett litet kuvert med en ganska suspekt form. Jag började genast misstänka att jag fått mjältbrand som ett brev på posten men tog mod till mig & öppnade. Det var en inbjudan till en liten mysig fest som är tänkt att värma våra frusna vinterhjärtan.

Jeeeiiij!!

1 kommentar:

Flinckan sa...

Jag vill också ha handskrivna brev!Fast mail funkar ju också. Så länge det inte är sånadär jävla forward-mail. Jag vill ha personliga hälsningar. Tur jag får det av dig lite då och då :D Puss o kram