onsdag, november 18, 2009

Vill vi ligga - Då tänker vi på hygienen

Könsord förekommer - Sluta läs här om det inte passar sig
(Snugge, sorry! Inga tits and asses.)

Jag gillar kuk, det gör jag. Ljuger inte om jag säger att jag rentav älskar kuk. Men börjar man tänka lite på i vilken miljö den dinglar omkring en hel dag (eller ligger som en kringla, vad f*n vet jag) & lägger ihop det med unken kroppslukt så är det inte alls lika roligt längre.

Jag menar vi tjejer köper väl grisen i säcken som det är ändå vad gäller färg, form & storlek. Man är lika oförberedd varje gång på vad det är som ska poppa ut när man knäpper upp byxan.

Vi har därför utvecklat ett enormt känsligt luktsinne & vid minsta tecken på sura armhålor så säger den kvinnliga intuitionen oss att snorren kan icke dofta hallon. Hallå, det är ju massa veck & shit & orkar man inte ens vaska sig under armarna hur i hela friden ska man då orka hålla pitten ren?


Jag gillar män, det gör jag. Jag ljuger inte om jag säge
r att jag rentav älskar män. Men börjar man tänka lite på vad som kan dölja sig under jeansen, tröjan eller kostymen så är steget till homosexualitet inte långt bort.

Det kan inte vara hygieniskt eller ens häslosamt att se ut så!?
Vem har tagit bilden & varför?


7 kommentarer:

Rebecca sa...

Jag ska ge mig själv en eloge som ens kan se på den bilden utan att svimma. Hårfobiker nummer 1, som jag är.

Vanja sa...

Men att du vågade fota honom efteråt...!

Rebecca sa...

Om det hade funnits ett efteråt med mig & den mannen hade jag inte levt längre.. Jag hade kvävts till döds av hårbollar.

Flinckan sa...

Varför har han en hamster där pungen normalt sett sitter?

Rebecca sa...

hahaha Den tycker att det är varmt & skönt där?

Antonio sa...

*kräks* Håller mig borta minst en vecka från denna blogg nu =(

Linnéa sa...

hahahahahhaaaa! fantastiskt!