lördag, november 28, 2009

Mörbultad efter natten & med mjöl i ansiktet efter dagens pepparkaksbak

Beccis säger: Jag undrar om min appendix är lite rutten?! Ont på höger sida sen i morse...
Louise säger: men...aj...inte bra med magen
Beccis säger: Å så satte sig Ella på min patte i natt. Annorlunda mammografi?
Louise säger: Hittade hon ngt?
Beccis säger: Nä & jag hittade inte patten när jag vaknade.
Louise säger: Usch..patte låter som ngt afrikakvinnor har... Ner till knäna

Istället för en bild på en lång &/eller platt patte blir det
en på mitt monster till hund: Ella!



2 kommentarer:

Flinckan sa...

Tur det inte var min patte Ella satte sig på. Det hade inte blivit "stekt ägg", det hade blivit som en badrumsmatta på Ikea ungefär. De runda.

Rebecca sa...

Jobbigt att släpa runt på såna. Finns ju ingen BH som passar...