torsdag, december 31, 2009

Gott Slut & Gott Nytt


Önskar Kenne
th!

7 kommentarer:

Vanja sa...

GGGGGGHHHHHHHH rajraj fffffff!!! önskas dig med :D

Rebecca sa...

HUNGF!! Puzz

Päivi sa...

Happy nytt vuotta! :)

Jess sa...

Hahaha, störtskön bild!!! Du är så vacker min sköna. =) KRAAAAM och God fortsättning.

Rebecca sa...

Päivi > Thank you and hope you had a good start on the new year!

Jessan > =) Tack du. KRAAAM & God fortsättning baby!

Flinckan sa...

Kenneth, varför har du så bred käft? Är det för att du ska kunna äta upp mig?
Kenneth, varför har du så långa ögon? Är det för att du ska kunna se hela mig på en gång? Kenneth, varför har du så stor haka? Är det för att det är du som är Viktoria???
Kenneth, jag älskar dig. Gott nytt år snyggo!!

Rebecca sa...

Flinckis > hahaha Jag älskar dig med! Gott Nytt År darling!! Puzz