tisdag, december 15, 2009

Snö & Kallt! Jeeiij!!!

Jag vet inte vad det är med vintern men när det är så här...
härligt kallt & vitt på marken & ljuden blir skönt dämpade då blir jag 15 igen. Vill dra på mig turkosa snowjoggings & bävernylonoverall, gå ut & göra snöänglar, trampa på ispölar, bygga fula snögubbar, rita snoppar på frostiga bilrutor & hångla i en driva med någon som gör mig glad. Jag blir trött bara av att minnas hur det var att vara tonåring. Måste nog gå & sova nu.

Puzz & GoNatt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det e klockrent att du hade bävernylonoverall när du var 15! HAHAHA! Görs de ens i så stora storlekar? Fanns bävernylon när vi va 15? hohoho... ser syner på Beccis i overall o genast är dagen mycket bättre.... ;)

Danke Bitte Schön darrrrrrling

/El Torpedo Girl.

Josefin sa...

Vem vill inte ha turkosa snowjoggings?! Det kan ju vara det snyggaste och coolaste ever. Allt som är turkost är bra.

Rebecca sa...

Torpedo > Näää, det fanns nog inte men ibland måste man modifiera sanningen en smula. Kul att jag kunde liva upp din dag! =D Puzz

Josslan > Turkost är fint & snowjoggings äger. Klockren kombo mao. ;)