lördag, december 12, 2009

Vem är du, vem är jag?

Om jag hade haft guldfiskminne & därmed glömt bort gårdagens afton kunde jag ha fabricerat en historia om hur jag fick spö av försupna & argsinta tomtenissar... eller något annat löst pack.

* Höger ben - skrapsår
* Höger arm - blåmärke
* Ryggen - öm som satan
* Lite här & där - röda rispor
* Vänster öga - en ganska snygg blåtira faktiskt

Levande charader.


P.S
Trots dessa fysiska men & endast 3,5 timmes nattsömn är jag idag lite snyggare, lite starkare & mycket bättre än alla andra D.S

3 kommentarer:

Vanja sa...

Detta måste jag illustrera..

Flinckan sa...

Så går det när man får ett rejält backfuck. Man får ont i ryggen efteråt. Blåtiran och det andra är iaf inte mitt fel ;)
Puss

Rebecca sa...

VanjjBrajj > Jaa! haha

Flinckis > Ja, precis som du varnade men vem kan motstå att bli backfuckad?! Nä, blåtiran var helt mitt eget fel. =D