onsdag, december 16, 2009

En man som jobbar med transfers blir, automagiskt, en transa (vad blir jag då?)

Rebecca: Jag försöker säga att vi tjejer regerar & att utan oss skulle män inte vara någonting.

FreddyBoy: Du har så rätt så. Skönt bara att det gäller samma sak om man vänder på det. Det är det enda jag, som kille/man? kan trösta mig med. :p

Rebecca: Va????? Är du man????

FreddyBoy: Man lr mus … lutar mer åt mus och eftersom man regerar om man har en sådan så vill jag joina er :D

Rebecca: Jaaa men du är ju en transa. Precis som MartinA. Jag & C har drillat dig väl antar jag.

FreddyBoy: Jajajaja, Fredrika, haha :D

Rebecca: FredrikE får det bli. (lite internääätionäll, danskt)

FreddyBoy: Nej, jag vill vara en Norska, mycket vackra damer där :D

Rebecca: Okej då min norske Transa. Accurat! Nu hejter di FredrikE hejla denne uke.

Numera FredrikE: Sweeeeet, vil dette være den beste uka i mitt liv

Rebecca: Ikväll tar du på dig finaste trosan, klänning, höga klackar & så går du ut & firar tycker jag!

Numera FredrikE: Lätt! Men jeg hoppe trosan tror jeg ...

Rebecca: Fan vad sexigt! Kör franskt...

Numera FredrikE: Me like. I will gört.

Rebecca: Jag vet inte vilket som är värst. Att koppla ihop ordet trosa med man eller att tänka mig en man i klänning utan trosa.

3 kommentarer:

Carina sa...

Hejsan! Kul att du hittade till mig! Hur hittade du mig? Och väldigt kul blogg du har! Här ska följas. :)

Jo - längst upp på sidan finns en rad där det står att Google kan översätta sidan du är inne på. Bara att klicka på översätt-knappen. Jag vet inte om alla har en sån?? Jag vet inte heller hur jag kan ha en sån. Upptäckte det ganska nyligen faktiskt.

Carina

Flinckan sa...

Killar i klänning är jävligt avtändande..med eller utan trosa ;)Fast jag tror nog att jag föredrar honom utan om han skulle gilla hello kitty trosor av nån anledning. Hello Kitty är söt men borde förbjudas på trosor och bh'ar. Iaf om man är över 20. puss

Rebecca sa...

hahaha Nu fick jag en syn.