lördag, december 19, 2009

Next!

Jag har snurrat runt lite bland bloggar med 'nästa blogg-knappen'
Nu ser jag ut som ett levande frågetecken. Hur fasen går urvalet till egentligen? Jag kom mestadels till halvdöda bloggar om mat & litteratur.


Så vad händer om jag slumpar från Flinckans? Jo då hamnar jag på sidor om design. Då testar jag att slumpa från Ancdammen & hamnar på sidor om natur. Om jag slumpar från Wickströms hamnar jag på heta sidor om finsk hårdporr.

Så vad är det då som gör att jag hamnar i dammiga bloggar, om livet mellan två pärmar, som inte är uppdaterade sen Dackefejden?

Nästa blogg >> Bibliotekariens bästa. Ja, det var ju kul. Tack.

3 kommentarer:

Flinckan sa...

Jag tyckte det lät tufft att man kom in på designsidor om man nästa-bloggade från min sida. Jag är en cool person tänkte jag och tänkte slumpa in på dessa coola sidor. Vet du vad jag hamnade på? Muslimska sidor. Bara en massa muslimska sidor. En och annan från nån pastor i usa också. Jag kom även in på en modesida från turkiet där en tjej testade nya trenden att ha hårband ovanpå sjalen:
http://turkeysfinest.blogspot.com
Vad säger detta om mig? När blev jag musse?

Rebecca sa...

Du kanske har konverterat utan att veta om det?!

Jag ska testa det där med hårbandet nästa gång jag tar på mig min burka.

Flinckan sa...

Ja gör det, är ju rätt ärtigt.

Tog en ny slumpblogg och då blev det bara en massa amerikanska soldat sidor..veteraner och aktiva som bloggar. Muslimer, amerikanska soldater...hmm.