torsdag, maj 20, 2010

Glosögd

Jag vaknade med ett ryck i morse. Håret på ända & svullna ögon. Rusade upp, fixade mig på 20 minuter & stod till slut redo att springa till bussen. Fast i min övertygelse om att jag hade försovit mig.
Då kände jag att det var något som inte riktigt stämde. Klockan var bara 06.20 & det var en hel timme tills jag behövde åka. Skönt men det blev ändå en helt sned dag.

På lunchen blev jag tacklad av en gubbe & när jag genast tänker att jag vill springa efter & sparka ner den jäveln vet jag att jag inte är riktigt med på banan.

När jag kommer hem upptäcker jag att Norton har debiterat mitt konto för en tjänst som jag inte har beställt & inser att jag nu måste leva på 1 krona om dagen fram till löning. Då grät jag en smula.

Sen blev jag förbannad.

Såg till att få en refund av Symantec & mailade KO för att beskriva ilskan jag känner över att någon kan debitera mitt konto utan mitt godkännande.

Nu.... Sovdags! Natt & Puzz