fredag, januari 15, 2010

Säd i ögonfransen (då menar jag inte havre)

Det började med ett samtal om en, inte så ofarlig, klump missriktad säd men eskalerade ganska snabbt till en monolog om porrfilm.

"Jag är ju uppväxt med sån där mysporr från 80-talet. De smög omkring i pastelliga mjukiskläder, hade jättelånga dialoger för att bygga upp spänningen & vardagsknullade i lite spännande miljöer. Ibland fler än två. Idag är det pang på. Alla är nakna med en gång, ingen handling. Det är nästan alltid minst tre som håller på. Det stryps, kladdas, körs långt ner i halsen & kräks. I en film är jag säker på att tjejens gomsegel lossnar & hamnar som en rosa, dallrande juvel på toppen på dicken. Hon lyckas gurgla fram "More cock" & jag tänker; ja men säkert att du vill ha mer! Du är ju halvt kvävd din stackare & kan inte svälja längre."


Såhär kunde skådisarna se ut i en mysporr-film från 80-talet


5 kommentarer:

Rabarber-maj sa...

haha, jag ville skriva nåt "KÄCKT" här men sitter bara å skrattar... (nu ser jag en person framför mig, han sitter i en fåtölj nere i vänstra hörnet av en projektorduk...)

Rebecca sa...

... & gör V-tecknet mot sin hysteriskt fnissande sambo & hennes hysteriskt hulkande väninna. hahaha

Knarkar-Åke och hans gäng sa...

och klockan som är mitt i natten... (kan en röd liten fjantklubba verkligen ta upp så mycket yta av en projektorduk??)

Flinckan sa...

Har tänkt på det där med säden och kommit fram till att simglasögon nog är ett bra redskap vid sex. Simglasögon och kondom bör finnas i var kvinnas sängbord.

Flinckan sa...

Nu har jag kollat bilden igen och undrar följande: Varför har killen till vänster fyra vita damväskor fastsydda i jackan? Vad förvarar han i dem?
Snodde christer Sandelin Carolas kycklinggula dress och bad Lena Ph sy om den?
Vad gör Luke Skywalker på bilden?