onsdag, januari 13, 2010

Nattsvart

Färgen som regerar nuvarande årstid men även en färg som regerat i mitt sinne ett par dagar.

När jag inte vill prata med någon, inte höra & inte se någon. Bara ligga under täcket & glömma bort att jag finns är skaparna det enda som skänker en gnutta ljus... De som skapar så att jag kan drömma mig bort från verkligheten. Idag lyckades Jason Segel med konststycket att få mig att ta mig i kragen, genom filmen -Forgetting Sarah Marshall- Han gör, enligt min mening, en lika skön insats i den som han gör i filmen -I Love You Man-

Gillar du film & behöver du muntras upp kan jag definitivt rekommendera ovan nämnda.


So long suckers

3 kommentarer:

Flinckan sa...

Skapar lite kärlek och blåser över till dig. Eller postar. Eller skickar över i en påse med Jude Law(fast du får bara låna honom, du får skicka tillbaks när du haft honom en stund). Puss!!

Knegert Pröjs sa...

Och här kommer en stock snus! (Att användas i valfritt syfte)

Puss

:)

Rebecca sa...

Förslag på vad snus kan användas till om det inte ska stoppas under läppen? =D