söndag, januari 10, 2010

& så lite pics

Redo för en kväll ute. Obligatoriska fjortis-bilden
Födelsedagsbarnet & Flinckan

Här var det livat?


Inget party utan en redig mustasch. (vad händer där bakom?)

Det var många som ville åt strumpebandet men icke.
(jag har för kvicka fötter)


Annelie (2:a från höger) fick främmande bihang med sig in på dass. Jenny längst till vänster tyckte liksom jag & Flinck's att det var meget roligt.


Släpp mig?


På vägen hem var vi tvungna att stanna upp i halkandet
& fota oss framför stora granen.

6 kommentarer:

Flinckan sa...

Herregud vad snygga vi är när man tänker efter. Och roligt var det!Snart får vi göra om det fast på ett ställe där männen har högre klass än golden hits kanske...Puss!!

Vanja sa...

Nämen vilka majsiga QUINNOR!! Och så ett mystiskt flyg-öga på bilden bakom mustaschen! Strumpebandet kan vi nog utveckla tror jag, kanske med ett komplicerat kardborreband? :D
På "här var det livat"-bilden undrar jag varför jag aldrig uppmärksammade att mannen till vänster hade en vit stor blomma bakom örat hela kvällen?

Rebecca sa...

Flinckan > Ja visst! Särskilt snygga är vi när vi är fulla. ;) Puzz

Vajjsan > Hahaha Det är ditt sinne för detaljer som gör att jag älskar dig. (å lite annat) Tack för ett hejdundrande partaj!

Anonym sa...

Heeej!!!
Jodå, du hittade rätt!
Jag är fortfarande lite smått förbryllad över min "toa-kompis", vad var det som hände??? =)
Hoppas ni hade en trevlig kväll!!!
Mvh Annelie!

www.anneliehojland.blogg.se

Anonym sa...

Oj, glömde fråga om det är ok att jag länkat till din blogg på facebook?

/Annelie

www.anneliehojland.blogg.se

Rebecca sa...

Hej Annelie! Kul att du kikade förbi. Ja, vad var det eg. som hände? haha Vi hade jätteskoj. Hoppas att du hade det med. Det är helt OK att du har länkat på FB. =)