tisdag, oktober 27, 2009

TMI-Samhället

TMI som i Too Much Information

Inte nog med att vi ska följa hennes kilon när de trillar av nu kan den nyfikne även få se farbror doktorn skära bort hud på hennes armar samt lyfta & fylla ut hyllan.
Anna Book är stolt att hon vågar blotta sig för hela Sverige.

Jag skulle vilja säga till henne att vara stolt över att hon vågar erkänna att hon är exhibitionist & tillägga att jag misstänker att inte ens halva Sverige kommer att vilja titta. Folk har väl för f*n annat att göra?

Eller?

5 kommentarer:

Flinckan sa...

Jag har alla hennes skivor.Både singlar, album och best of. Så jag ska titta! Jag sydde till och med upp en egen abc-klänning. Det var ju ett tag sen så både jag och anna får väl ha en lmn-klänning vid det här laget.

Rebecca sa...

haha Då blir du avis när jag säger att jag träffade henne när jag jobbade på Kustradion då?! Rätt trevlig människa faktiskt. Men det betyder inte att jag vill se nån stå å slita i hennes pattar för det...

Flinckan sa...

Om du har skakat hand med henne så ska jag slicka på dig!

Rebecca sa...

Jag har kramat henne!

Flinckan sa...

då får det bli grovhångel helt enkelt. (ja pojkar-föreställ er det ni)