tisdag, oktober 20, 2009

Inatt jag drömde...

Jag drömde att jag slapp pendla vareviga dag.
Tänk om jag hade en övernattningslägenhet i stan...


Idag föddes en ypperligt fin idé.

Jag tar en självförsvarskurs
Köper en skokartong
Placerar den på Plattan dvs Sergels torg
Inreder med en varm filt, öronproppar, mörka glasögon, överfalls-spray, handgranater & valium.

Om jag känner mig ensam och mörkret är
allt för påträngande och inte ens valiumet hjälper finns det bara en åtgärd: 'Munspelsmannen'


Spoona mig för i helvete!!





2 kommentarer:

Anonym sa...

-Kom hit ska du få en spooning du sent ska glömma...
-Slappna av och låt mig tömma...
-Så jag kan viska i ditt öra och berömma...
-Och sen kan du ligga hela natten och känna underlivet ömma...
/du-vet-vem

Rebecca sa...

hahahaha Du vet vad jag svarar. Dröm & Glöm! ;)