onsdag, oktober 28, 2009

Mittwoch

TMI:
Imorgon drar jag och Louise till Norra Brunn för att lyssna och glo på hennes barndomskompis Jörgen Sjöberg. Johan Glans(penis) & han den där som ingen vet vem han är; Fredrik Andersson ska också uppträda. Innan dess ska vi försöka hinna halsa en pilsner på HM's club-kväll. Full fart!


Å så lite självinsikt:
* Det är sällan kul att se sig själv i mosterljuset i ett provrum iförd ett "felsytt" plagg. Men man kan faktiskt fortfarande vara lika snygg som man trodde att man var innan man klev in. (krävs dock ett par års psykisk träning)

* Jag kan bli så extremt ivrig när jag har ett mål. Ledsnar snabbt utan gensvar. Om jag var narkoman skulle jag därför ständigt jaga en "quick fix". På't, Gör't, vidare!

* Jag är mörkrädd och mycket fast i min övertygelse om att det bor små, håriga, hungriga & illvilliga troll under min säng. Med panik i kroppen tar jag därför sats, hoppar genom halva rummet som värsta Stefan Holm & vid landning drämmer jag nästan pannan i betongväggen. Nära-döden-upplevelse, varje kväll faktiskt.




Puzz (jo jag ser att ni hittar hit utan att visa er)

1 kommentar:

Flinckan sa...

Det är en nära-döden upplevelse att gå bakom dig i en svängdörr också kan jag meddela.