lördag, oktober 31, 2009

Sábado

Idag har jag legat i fosterställning & funderat över livets mysterium.

Sen kom Linnéa på besök, enbart för att få bli nämnd i min blogg såklart. Hon hade med sig Mio som är det senaste tillskottet i skaran av 3 barn. Mio är stel som en pinne så man kan gunga henne i diverse olika ställningar utan att hon böjer en muskel. Jag tyckte förmodligen att det var ännu roligare än vad hon gjorde.


Jag har tackat en högre makt för att jag är välsignad med att bo nära havet. Promenad med byrackan nere i hamnen & spegelblankt vatten skänker inre frid.

Har lärt mig en ny mening; 'fett jävla slemäckel'. Den kan säkerligen komma till användning.

Tvättat håret med schampot som jag fick i goodiebagen från HM's club-kväll & konstaterat att jag lika gärna kunde ha använt sån tvål som fanns i plastpåsar på skolans toaletter när jag gick i mellanstadiet. Ordet 'torrt' har fått en helt ny innebörd.

Listat ut att bästa sättet att hämnas på en bilist som bländar på helljuset för tidigt är att blinka som en vilde med sina varningsblinkers.*




* Du som inte förstår ironi behöver inte kommentera, utan skägga stilla vidare till nästa blogg.



2 kommentarer:

Flinckan sa...

Det var så bra alltså? Jag har inte provat mitt än. ska bli spännande att se. Jag har inga varningsblinkers så jag får blinka med ögonfransarna-argt! Då kommer de allt att bli rädda! Nu ska jag tänka lite på Farfelkugel och sen sova en sväng. puss

Anonym sa...

Var ju tvungen att se så du gjort det du lovat=)tack för det!Oxå tack för en supermysig dag med det bästa sällskapet=)&supergod middag förståss Mio hälsar att hon faktiskt tyckte att det var roligt=)var rädd om dig så hörs vi pussar&kramar från oss alla5!/L