söndag, oktober 03, 2010

Rucklet


Drömkåken känns numera mindre fallfärdig. Tak, dörrfoder & element är målade. Det äckliga silikonet som någon tjomme, med tummen mitt i handen, kletat in mellan vägg & handfat är bortskuret.

MacGyver-pappan bankade ihop soffan med en rostig skruv & ett tuggummi, det sneda sängbenet fixade han med skiftnyckel & en kotte.

Ytterligare ett restaurerat ruckel kan läggas till på familjen Sjöbloms lista. Snart är det inflytt. Jihooo!



Rucklet på bilden har inget med mitt ruckel att göra

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej - tack för kommentar - länge sedan nu! Är allt bra med dig?? Blev lite rädd av bilden först men sen läste jag "Rucklet på bilden har inget med mitt ruckel att göra" så då blev jag ugn igen :)

Rebecca sa...

Hej & tack själv. Väldigt länge sedan. Allt är bra med mig. Hur är det med dig? Var på klotet håller du till nuför tiden?

Haha Att försöka ta sig an rucklet på bilden känns som lite overkill. ;)