fredag, oktober 08, 2010

jkh%¤"#"#=G

Helvetes, piss & skit var de första ord som kom ur min mun i morse. Eftersom det inte fanns parkering utanför min kåk igår kväll fick jag snällt stå på ICA's kundparkering över natten. Tänkte att någon åker väl till arbetet i arla morgonstund så där blir en lucka för mig. Icke då! Klockan 08.00 i morse när jag klev utanför porten var där lika knökfullt. Så innan klockan slog 09:00 hade jag blivit 140 spänn fattigare. Vägtull 20 spänn, tjing. Parkering 120 spänn, tjing. Hela dagen har gått i svordomens tecken. Ingen har gått säker, allra minst min kontorsutrustning. Suddgummin & pennor & annat skit. Linserna skaver, internet funkar inte, missar idol & har ingen sprit i skåpen. Tro på faaaan att man blir lack.

Nu ska jag & mina varulvsögon åka hem & sura.

1 kommentar:

Slujf (d.ä) sa...

Jag säger som gubben sa i min farmors trappuppgång, när vi tryckte ner hissen varpå han från våning 2 hördes i ett ilsket ÄSCH!