torsdag, oktober 07, 2010

Kvinnor kan

Igår var jag på IKEA med Flinckan. Köpte en byrå till mitt nya hem. När vi öppnade paketet var där 3 miljoner muttrar & skruvar, jag ångrade mig en smula. Flinck's styrde upp & tillsammans bankade vi ihop stommen. Felfria! Efter att vi, helt i onödan, åkt in till stan & blivit blåsta på ett bord jag ville ha* åkte jag hem & fortsatte att hamra ihop lådorna tills mina fingrar såg ut som övermogna plommon, vilket de fortfarande gör. Timmen innan jag intog horisontellt läge satt jag & kurrade i min nya soffa. Det ska nog bli ett hem av det här "plejset" också.




*Jag svär. Bords-junkies är värsta sorten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sååå jävla skickliga vi var! inte ens det där ögonblicket då hjärtat nästan stannade då vi trodde vi gjort fel, så hade vi gjort fel. Bord-apan har hamnat på svarta listan.Bah!
Puss
/Flinckan