onsdag, augusti 30, 2006

Köttig Frilla


I morse satte sig en oerhört enerverande kvinna bredvid mig på bussen. På morgonen är jag trött, jag vill sova, låt mig vara. Kunde ju jag glömma, även denna morgon.

För först ska hon sätta sig till rätta, vilket betyder att hon under 5 minuter petar, pressar och trycker, PÅ MIG. Sen ska hon ska fixa med sin Ipod i 10 min. När den poppar eurodisco på högsta volym och mina trumhinnor motvilligt hoppar i takt börjar hon trixa med håret.

- Sluta kvinna, vad spelar frisyren för roll? Hela du luktar ju KORV.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA vad du råkar ut för grejer på den där bussen... tur att hon luktade korv och inte luktade bajs eller något annat otrevligt

Anonym sa...

var det på väg till nollberga detta hände? isf var det inte en kvinna utan assar.