måndag, augusti 28, 2006

"Kräkas lr Krekas"


Det är nån j*vel som har sprängt en späckhuggare mitt i min sköna hufvudstad. Det är klegg och äckel överallt, jag måste spy.

Några valfrågor 2006

Fler Poliser Ja, som prioriterar att ta fast fortkörare på motorvägen mitt i natten istället för de som kör över småbarn på 30-sträckor.

Slopa fastighetsskatten Nej jag vet, gör som den gemene svensken verkar tycka istället och sänk bensinskatten. För det är ju en mänsklig rättighet att slippa åka i ett äckligt kommunalt fordon. Även om man inte har råd med tak över huvudet.

Lars Ohly Vad ska man säga? Varför är killen Vänsterpartist när han, om han fick, skulle rösta på moderatpacket?! Jag blir mörkrädd.

Lika lön till män och kvinnor Ska det ens behöva vara en valfråga?

Billigare tandvård Vi ska ju helst slippa åka kommunalt, inte ha tak över huvudet och är du kvinna får du så dåligt betalt så varför låta tänderna ruttna?!

Bättre vård av gamla Varför ska vi ta hand om de gamla. Allmän avrättning, ett skott i huvudet så var det problemet löst.


Min ömma moder tycker att jag ska bli politiker och vad jag har hört börjar det ju, förståeligt, bli ont om dem.

Som politiker i dagsläget skulle i alla fall jag se till att nån stackars kvinnlig pensionär, utan hus och egen bil skulle få grymt bra betalt för att städa upp allt vidrigt valfläsk som skitar ner mitt vackra Stockholms gator.

1 kommentar:

Vanja sa...

När du blir politier ska jag rösta på DEG :D