tisdag, juni 10, 2008

Kristian Anttila...

... Sverigefinländsk indiepopartist från Göteborg*
What???

Smutser är nog tamefan det sämsta jag har hört i hela mitt liv.
Förutom att killen sjunger som att någon skulle ha virat hans pung två varv längs med ekvatorn så kan ju killen inte skriva texter.

Jag finner knappt ord... att radio överhuvudtaget väljer att sända sånt IQ-befriat skitsnack på bästa sändningstid är för mig ofattbart.

Ja! Ta & dö, PANG**





*Källa: Wikipedia
** Källa: Text Smuster

6 kommentarer:

Anonym sa...

herregud. du var visst inte bara fet utan obildad också. det är alltid lika tråkigt när ens fördomar stämmer.

Rebecca sa...

kristoffer:
1: Obildad är det sista man kan kalla mig.
2: Fördomar grundas ur okunskap. Vad säger det om dig då?
Genom sig själv känner man andra...

Lev Väl!

ekegren sa...

nu hittade jag dig allt!!! (ja, just de 3 utropstecken)
jag hade ingen susning om vem antilla va men tog reda på det efter att ha läst vad du skrev, som vanligt så har du ju helt rätt.
Det bästa är ju att han själv? eller hans största fan blev apsur på dig.. heheh.
jag blev dock orolig när jag läste ditt inlägg om Daniel Breitholtz...sen kom jag på att du antagligen bara ville ligga och ta på hans härligt skinande flint.
du måste uppdatera sidan mer ju..
häsningar ulf

Rebecca sa...

UUUUUUUUUUUUUULF!!!! (ja, just de 4 utropstecken)
Var har du varit hela mitt liv?

Anonym sa...

Jag håller ABSOLUT med Ulf här i frågan. Du måste ABSOLUUUUUT (med fem U-tecken) uppdatera oftare. Det här går inte alls för sig. Nu när jag är nyklippt och allt (kort kort kort så man ser att det är välklippt)

Anonym sa...

synd att du inte tycker om hans musik. Jag menar du missar nått, för han spelar otroligt bra låtar med texter som är helt jävla genialiska.

Men du är som du är, och jag är som jag är. och jag skulle då inte vilja va som du.

men det jag tänkte säga var att du inte ska skriva nått som du inte har en aning om, strunta bara it om du inte gillar det. svårt eller?

vet inte varför jag ens kommenterade men aja.

hejdå.