onsdag, april 09, 2008

Största skämtet

Jo jag är lite efter men nu måste jag skriva ner det.

Att Alex Schulman kallar Brolle Jr för tönt måste ju bara vara det roligaste hittills. För Alex Schulman är ju verkligen så het, häftig och snygg att han har rätt att uttala sig om hur andra människor är. (urk)

Jag tror att Alex i unga år var en sån unge som blev hängd i flaggstången, doppad i toan och sparkad på smalbenen. Tyvärr har de erfarenheterna gjort honom bitter och svag istället för stark...

Nä du... jag har aldrig förstått vad folk tycker är så kul med den mannen. Jag kan inte ens titta på honom utan att må lite illa och när hans brorsa dyker upp!! --->STEREO---> Då kommer det kreks i munnen.

6 kommentarer:

Vanja sa...

När jag var med på bokmässan i september förra året var det en monter där det visades upp en film på Carolina Gynning och herr Schultman i sängen. Jag frågade vem han var för jag hade aldrig sett eller hört talas om honom förut. Sandra som jag var där med undrade om jag skämtade eftersom alla tydligen visste vem denna person var.

Alla utom jag...

Men jag har ju å andra sidan ingen humor som jag brukar säga. Dessutom bor jag i en ljudisolerad bunker som man varken kan ringa ut ifrån eller komma in i. (Dörren har gått i baklås och här inne sitter jag med skägget i brevlådan. Ingen ser mig)

Rebecca sa...

Det är de som tycker att Schulman är kul som inte har humor. Han är bara bitter och slänger skit på andra. Han tror att det är kul när han är "elak" men det är bara riktigt patetiskt för man vet att inom honom sitter den lilla pojken Alex Schulman utan hår på snoppen som blev mobbad i skolan och göds med ilska ist för kärlek. Det är därför han är så "ovacker" man blir ful av att vara arg!

Jag tycker du ska sitta och mysa där i din bunker med skägget fast och bara njuta. För här ute är det så mkt familjen schulman att mitt gomsegel börjar fräta sönder! =/

Anonym sa...

Äntligen någon som både bor i Stockholm (vilket i sig inte automatiskt är ngt negativ btw) och som INTE tycker att A.S är något att ha.

Du är en pärla i mediarymden (ärligt menad komplimang)

Rebecca sa...

Tack ska du ha Tonnie! =D

Anonym sa...

Håller fullständigt med! Skrev ett inlägg tidigare idag om den största tönten som finns i det här avlånga land..

Anonym sa...

Äntligen nån mer som inte tål bröderna S. Om du avskyr Per Gelssle också, friar jag på stört.

KrÄm
//
Tompa