torsdag, september 07, 2006

Taikon?!

150 mil i bil på 3 dagar och ett skjut i armen. Så såg min ledighet ut...

Drog ner till Skåne på söndagsmorgonen fast som vanligt, i Sjöbloms familj, var vi 2 timmar efter schemat. Resan på 60 mil tog ungefär en 8 timmar, å nej jag körde inte som en pensionär.

Dagen efter for vi till Köpenhamn och jag var tvungen att köra över den hemska bron. Ett steg hann jag ta innanför grindarna på Tivoli när en geting gav mig ett skjut i armhålan. Jag skuttade runt som en tok för att få av mig jackan och sen var ett par timmar av den dagen förstörd. (har du blivit getingstungen förstår du varför)

Jaha, mer bil: Simrishamn av alla ställen skulle vi till för att hälsa på min goda vän Angelika som väntar bebis. Hon var så söt!!

Vi kom hem runt 00:00 och hann sova ett par timmar innan det var dags att köra hem till "Sverige" igen.

Nu är jag ännu tröttare än var jag var innan jag tog ledigt, tur att jag har semester HELA nästa vecka!

6 kommentarer:

Vanja sa...

Då stannar du i sängen heeeeela veckan i manchesterjeans och bara lyssnar på samba o käkar pastapiroger. Basta!

Vanja sa...

vad skum jag ser ut på bilden föresten... ska kanske ta å byta ut den.

Vanja sa...

Bytt!

Vanja sa...

Bättre...

Jess sa...

Du fick dig ett skjut iallafall. Ha ha... puss

Rebecca sa...

Jag och tacka fan för det!! Börjar snart växa groddar ju... ;)