söndag, september 10, 2006

Har en fått lepra?

Är du en så där som snittar 80 km/h på landsväg? Alltså inte saktar ner när det bli t ex 50 km/h.

Vad f*n är ditt problem då? Orkar du inte lyfta foten och trycka lite på bromsen?

Då är du säkerligen en sån som tror att alla andra kan läsa dina tankar och således alltså skiter i att använda blinkers xå?!
Men å andra sidan, du kan ju faktiskt ha lepra i fingret, ja det kan faktiskt ha trillat av. (ser ytterst förvånad ut) Vänta bara tills benen faller av (påff) då kan du inte köra alls.

HA HA (mycket ironiskt och elakt HA HA)

5 kommentarer:

Vanja sa...

Icke rusa iväg med bilen nu! Luuugn o fiiiin..

Anonym sa...

Tjena tjejer! jag blir verkligen skitsur jag oxå på macho-strulputtar i trafiken,med mobilen i ena handen å hissad klyvarbom i andra!,har själv råkat ut för dem ett antal gånger,en gång blev jag påkörd vid ett övergångsställe och bröt praktiskt taget alla ben i BÅDA fötterna!!! så stå på er tjejer! mvh/Lasse

Rebecca sa...

Till Lasse: Oj men det var inte så att du flög i luften och bröt ALLA ben iaf? Han försökte vara lite diskret och siktade på fötterna? ;)

Attans vad det måste ha gjort ont förresten... =/

Jess sa...

DU är sjuk gumsan. Så SJUK. JAG BARA ÄLSKAR DIG FÖR DET. ha ha. PUSS

Rebecca sa...

Ja jag känner mig lite krsslig... Ha ha En sån där tråkig klyscha! USCH

Jag älskar dig för att du är lika sjuk du min kära vän! =D