måndag, november 26, 2007

Spänningssökare

Jag har under helgen frotterat mig med tunnhåriga rockers, ölmagade MC-Knutters och givetvis mina älskade vänner.
Höjden av spänning denna kväll uppstod när vi fann Alice Cooper, helt utan smink och fick tillfälle att föreviga ögonblicket...



(Den infällda mannen har inget med sammanhanget att göra)

Vissa av oss finner spänningen där vi minst anar, som på ett knökat "dansgolv" i en bar full av raggers.

Andra överraskas av rökutvecklig från en fritös i Kista galleria.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går INTE att lämna den här sidan utan en liten kommentar! Hade det inte varit för spriten hade detta varit det mest bisarra som hänt i mitt liv hittills! Vad slår egentligen ett turistfoto med en Alice Cooper look-alike? Inte vet jag....Undertecknat, turisten på bilden!