torsdag, december 21, 2006

Svenska Akademiens Ordbok

När jag för en gångs skull ska försöka vara lite söt och charmig då hittar jag på ett nytt ord istället.

Var ute och åt middag med Jess igår och på vägen ut börjar jag småkika lite på garderobiären (killen i garderoben hade kunnat missupfattas).

Hur som helst så är han lite småsöt och ganska rolig vilket gör mig aningens... ja, ivrig kanske är rätt ord. När han så hjälper Jess på med jackan säger jag att det där minsann inte går att göra med min jacka så han får allt vara lite mindre gentlemannamässig mot mig. (eh?)

Sen säger Jess God Jul, han säger God Kväll och Lilla jag får till nån satans blandning:

GOD JÄLL (eh?)

4 kommentarer:

Jess sa...

Ha ha, God Jäll på dig din gamla krukväxt. Löv ya! PUSS

Anonym sa...

Trevligt att läsa att vissa saker är den samma.

Nro,Moander, Per

Stefan sa...

bättre än Gud Skäll iaf ;)

Anonym sa...

Tja, skönt att se att du inte har ändrat dig iaf!